Субота, 26.05.2018, 07:09
Кам'янець - Подільська ЗОШ І-ІІІ ступенів № 6
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Чат =)
200

 


                                                 Сенс життя в тому, щоб робити добро іншим людям.

Арістотель

Виховання — велика справа: воно вирішує долю людини.
В. Бєлінський

Виховна система школи – це спосіб організації життєдіяльності та виховання членів шкільного співтовариства, який становить цілісну, упорядковану сукупність компонентів і сприяє розвиткові особистості та колективу.

Виховна система будується на ініціативі, самостійності, творчому підході до виконання різних справ учнями, учителями і батьками, враховує вікові особливості школярів та можливості школи як виховного центру мікрорайону.

Основна мета виховної роботи школи - це виховання всебічно та гармонійно розвиненої особистості відповідно до національних та загальнолюдських цінностей.Виховний процес у Кам'янець-Подільській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №6 забезпечується нормативно-правовими документами Міністерства освіти і науки України, здійснюється згідно законів України «Про освіту», «Про позашкільну освіту», Концепціями національно-патріотичного виховання, превентивного виховання. Також відбувається методологічна орієнтація діяльності педагогічного колективу щодо реалізації виховної системи «Громадянин ХХІ століття» згідно з положеннями Національної стратегії розвитку освіти в Україні на 2011-2021 роки, програми «Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України». На виконання Національної програми виховання дітей та учнівської молоді в школі створюються й впроваджуються конкретні програми розвитку системи виховання, її інформаційного, методичного забезпечення.

Головна увага приділяється формуванню громадянина - патріота України, створенню умов для самореалізації особистості відповідно до її здібностей, суспільних та власних інтересів, вихованню громадянина з демократичним, вихованню в учнів свідомого ставлення до свого здоров'я, формування належних гігієнічних навичок і засад здорового способу життя. Виконуючи основні завдання виховання учнів, педагогічним колективом використовуємо різноманітні форми й методи роботи: колективні творчі справи, години спілкування, бесіди, свята, зустрічі, екскурсії, конкурси, огляди, акції, виставки тощо. З метою стимулювання учнівських колективів у школі діє рейтингова система оцінки їх діяльності. Як підсумок виховної діяльності класів та класних керівників, в кінці навчального року проходить нагородження перехідними знаками.

Центри виховної роботи в школі  є організуючими центрами виховної роботи з школярами різних вікових категорій, які навчаються в даному закладі; членами первинних осередків дитячо-юнацьких об’єднань, які діють на базі закладу; класними керівниками, керівниками гуртків, об’єднань за інтересами, організаторами дозвіллєвої та виховуючої діяльності з дітьми.

Кімната  учнівського самоврядування

В кабінеті містяться матеріали для нормативно-правового забезпечення виховного процесу. Це Декларація прав дитини, Конституція України, Закон України про освіту, Закон України “Про загальну середню освіту”, Державна національна програма “Освіта. (Україна ХХІ ст.)”, Концепція виховання дітей та молоді в національній системі освіти, Концепція виховання громадянина України (проект), нормативні документи Міністерства освіти і науки України та освітніх установ, Укази і розпорядження державних органів з проблем виховання; методична, довідкова література, інформаційні матеріали з проблем виховання школярів; матеріали, що готувалися до нарад, педагогічних рад тощо; планування та розробки з пріоритетних напрямів виховної діяльності.

Зразковий Етнографічний декоративно - ужитковий  музей  - проводить знайомство з культурою та історією  рідного краю, мистецтвом, відродженням історичної свідомості , національно – етнографічних особливостей. Музей розміщений у класній  кімнаті і нараховує 403 унікальних експонатів, зібраних у селах Кам’янець- Подільського району та Поділля. Працює музей за такими розділами:

-  Трипільська культура на території Поділля,

-  Виникнення феодальних відносин на території Поділля

-  Вишита сорочка як зразок народного одягу на Поділлі

-         Майстерність древньоруських ремісників

-         Перебування Тараса Григоровича Шевченка у Кам'янці-Подільському

Тут зібрані матеріали доби міднокам"яного віку ( енеоліту)- ІУ-ІІІ тис. до н.е.- до ХУПІ ст; представленіпам"ятки Трипільської культури,які до цих пір поширенні на Поділлі; також у музеї представлені пам"ятки Черняхівської культури. Це все дає можливість проводити тут класні години, уроки історії, народознавства, літератури, екскурсії, тощо.Шкільний музей слугує при вивченні учнями історії нашого народу, рідного краю, діти прилучаються до джерел духовного відродження. Експонати розповідають про сиву давнину Кам’янеччини, її сьогодення, знайомлять із видатними людьми України, Поділля; музей поповнюється новими експонатами, чимало яких виготовлені руками учнів.

Зала – музей «Завод, школа, селище» - є осередком виховання, який сприяє формуванню у молодого покоління національної свідомості, любові до рідної землі, свого народу, забезпеченню духовної єдності поколінь і призначений для вивчення, збереження та використання пам’яток  матеріальної і духовної культури. Музей організовує дослідницьку діяльність історії цементного заводу, селища Першотравневого та школи №6, систематично поповнює свої фонди шляхом проведення експедицій, походів, екскурсій, а також використовує інші шляхи комплектування, організовує облік музейних предметів забезпечує їх збереження, створює і поповнює стаціонарні експозиції та виставки, проводить освітню виховну роботу серед учнів, надає можливість використання матеріалів музею в навчально-виховному процесі.

Шевченківський Зал був урочисто відкритий до 200-річчя Т.Г.Шевченка і є складовою шкільного музею 

  

Бібліотека - збирає друкованих матеріали, проводить їх опрацювання і відображення у каталогах, організовує відповідне їх зберігання, збереження і обслуговування ними читачів.

          

Кімнати гурткової роботи

У Державній національній програмі «Освіта (Україна ХХІ століття)» серед пріоритетних напрямків реформування шкільної освіти визначено: «…своєчасне  виявлення ранньої обдарованості, забезпечення умов для розвитку талановитих дітей», а також  "удосконалення навчально-виховного процесу в шкільних закладах  з урахуванням особистих якостей, стану здоров’я, природних задатків дитини».

Кожна особистість по-своєму талановита. Вона народжується, щоб творити своє життя,  стати активним суб’єктом соціальної взаємодії: у когось здібності до математики, музики, образотворчого мистецтва, художньої праці, хтось пише вірші, оповідання, а хтось вміє добре майструвати руками. У кожної дитини - свої природні задатки, розвиток яких є пріоритетним напрямком сучасної освіти.

   

Тренінгова кімната

Тренінг сьогодні є незамінним елементом системи навчання і розвитку в будь-якому навчальному закладі.      

Тренінг – це насамперед навчання, що опирається на досвід людини, а також допускає, що присутні на тренінгу люди, крім отримання нової інформації, мають можливість відразу використовувати її на практиці, виробляючи нові навички. Тренінгова форма виховання базується на методиці участі. Це означає, що вся група є активною учасницею процесу виховання, тому люди можуть поділитися і обмінятися між собою своїми знаннями і проблемами, а також разом шукати оптимальне рішення, формувати необхідність в організації здорового способу життя, усвідомлення цінності здоров’я, сприяти просвітницькій роботі «рівний – рівному» серед молоді України щодо здорового способу життя; розвивати особисту і громадянську відповідальність підлітків; навчити робити вибір за умови повної обізнаності. 

 

Календар
«  Травень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Погода Кам-Под...
Архів записів
Copyright MyCorp © 2018Зробити безкоштовний сайт з uCoz