Вівторок, 19.03.2024, 05:51
Кам'янець - Подільська ЗОШ І-ІІІ ступенів № 6
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Чат =)
200

Школа, яка керує знаннями

(За програмою Ірени Дзєжговської)

Проблема, на вирішення якої націлений проект:

Пошук нових навчально-методичних підходів до здійснення освітньої функції навчального закладу;

Спрямування навчальної діяльності учнів не лише на репродукцію набутих знань, а на їх творче осмислення та використання у повсякденному житті.
Мета проекту:

Вироблення рекомендацій по вдосконаленню навчально-виховного процесу в школі, шляхом підготовки вчителів до впровадження активних методів навчання та апробації програми "Школа, яка керує знаннями”

 

Модуль 1.
Планування.

"Планування – це інтелектуальна діяльність. Добрий план слугуватиме тобі навіть тоді, коли не будеш  належно виконувати його, натомість невдача в плануванні означає планування невдач.”                          

      Р.Р.Галагер

Учні у цьому модулі:

1.Розуміють, що всі вчинки треба старанно планувати.
2.Окреслюють свої життєві цілі і планують майбутню карєру.
3.Вчаться господарювати своїм часом
4.Вчаться визначати цілі та реалізовувати їх.
5.Планують поодинокі завдання і довготривалу діяльність
6.Стають чемпіонами планування.

Ось такі наші цілі!

 

 

Модуль 2.

 

 

Джерела і способи здобування знань.

 

 

"Якщо хочеш мати багатий, здібний до навчання мозок, мусиш вчитись упродовж життя!”

 

Вивчення теорії і виконання вправ цього модуля дають практичну користь учням і вчителям

 

Що одержують вчителі? 

Пізнають засади будови мозку, теорію різноманітних розумових здібностей, стилі мислення, способи мотивації учнів.

Успішно допомагають учням запам’ятовувати навчальний матеріал.
Легко впроваджують активні методи навчання.
Що одержують учні?
1.Задумаються над великими можливостями мозку і над доцільністю навчатися упродовж життя.
2.Їм легше запамятовувати все, чого навчаються.
3.Пізнають свій стиль мислення.
4.Відчувають мотивацію до навчання.
5.Навчаються читати з розумінням, нотувати, здобувати нову інформацію, готуватись до контрольних робіт та іспитів.
6.Одержують звання "здобувач знань”

Модуль 3.

Творче мислення.

"Творче мислення  - чудова забава. Завдяки йому уроки стають цікавими, навіть захопливими.”

Учителі мусять почати із себе і самостійно зробити всі вправи.

Інші цілі модуля такі:

 

1.Апробація з учнями технік творчого мислення.

2.Додати техніки творчого мислення до навчання у школі.
3.Заохотити учнів, використовувати творчі техніки в житті.
4.Переконати учнів,  що творче мислення – дуже важливе вміння, яке варто розвивати

Найважливіша ціль модуля – переконати учнів, що творчому мисленню можна і варто вчитися.

Модуль 4.

 

 

Презентація знань

"Ніщо для нас не ближче, ніж ми самі. Однак, якщо ми не знаємо себе, то як нас можуть пізнати інші?”

Учні мають вміти:

1.Представити себе в розмаїтий спосіб.
2.Планувати, конструювати і вправно виголошувати промови.
3.Свідомо звертати увагу на вигляд і "мову тіла”.
4.Вправно вести дискусії і дебати.
5.Ефективно складати іспити.
6.Долати стрес і хвилювання.
Модуль 5.

Самооцінювання

"Самооцінювання спонукає до підвищення мотивації і відповідальності за власне навчання”

 
Після виконання вправ з цього модуля, учні :
1.Зможуть оцінити себе.
2.Усвідомлять свої переваги інедоліки.
3.Набудуть впевненості в собі.
4.Вправно вести дискусії і дебати.
5.Обєктивно оцінять своє вміння, набуте під час навчання.
6.Полюблять себе.
 
Календар
«  Березень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Погода Кам-Под...
Архів записів
Copyright MyCorp © 2024Зробити безкоштовний сайт з uCoz