Положення
про школу молодого
вчителя
1. Загальні положення
Школа молодого
вчителя є складовою частиною системи підвищення кваліфікації вчителів і
об’єднує вчителів з вищою та середньою спеціальною освітою, що мають стаж менше
3 років і кваліфікаційну категорію "спеціаліст”.Школа молодого вчителя – це постійно діюче професійне об’єднання педагогів, створене за
ініціативою інформаційно-методичного центру (методичного кабінету).
2. Мета і завдання
Мета: Формування у молодих педагогів високих
професійних ідеалів, потреб в постійному
саморозвитку і самовдосконаленні.
Завдання школи:
- задовольняти
потреби молодих педагогів у неперервній освіті і надавати допомогу у подоланні
різних утруднень;
- сприяти формуванню індивідуального
стилю творчої діяльності педагогів;
- допомагати молодим вчителям
впроваджувати сучасні підходи і передові педагогічні технології у
навчально-виховний процес.
3. Функції і обов’язки
Організація групових занять для молодих педагогів, проведення практичних
семінарських занять, науково-практичних конференцій, заслуховування звітів
слухачів школи молодого вчителя з питань організації навчальної діяльності і
професійної освіти.
Організація вивчення професійних потреб молодих педагогів, допомога в
самовдосконаленні.
Організація роботи щодо вивчення передового педагогічного досвіду в освітніх
закладах.
4. Права слухачів школи молодого
вчителя
- брати участь у конференціях, творчих і
педагогічних майстернях;
- використовувати матеріальну базу школи
для самоосвіти;
- одержувати консультативну допомогу від
вчителя-наставника;
- підвищувати свою кваліфікацію.
5. Відповідальність
Учасники і
керівник школи молодого вчителя несуть відповідальність за виконання
поставлених перед ними завдань, функцій і обов’язків.
6. Управління школою молодого вчителя
Для організації
роботи школи молодого вчителя призначається керівник із числа досвідчених
педагогів, що мають вищу кваліфікаційну категорію чи педагогічні звання. В
річний план роботи включаються графік проведення занять, відкритих уроків з
певної тематики. Протягом навчального року проводиться не менше 4 занять школи
молодого вчителя, практичні семінари.
До основних форм
роботи з молодими вчителям відносяться:
- круглі столи, семінари з
науково-методичних питань, творчі звіти вчителів;
- відкриті уроки і позакласні заходи;
- лекції, повідомлення і дискусії з
методики викладання предмету і виховання;
- рольові та ділові ігри, моделювання
навчальних занять, тренінги тощо;
- вивчення передового педагогічного
досвіду.
7. Діловодство
- положення про школу молодого вчителя;
- план роботи;
- банк даних про слухачів школи в
молодого вчителя: кількісний і якісний склад (вік, освіта, спеціальність,
педагогічний стаж, рік закінчення вищого навчального закладу);
- звіти про роботу школи молодого
вчителя;
- методичні рекомендації.
|