КЕРІВНИК
Павлевич Н.М.
Молодий спеціаліст стає хорошим учителем, перш за все, завдяки обстановці творчої праці в педагогічному й учнівському колективах.
В. Сухомлинський
Мета «Школи становлення молодого вчителя» - сприяння підвищенню фахового рівня, розвитку творчого потенціалу вчителя, удосконаленню майстерності, озброєнню новітніми знаннями, методикою та технологією навчання.
У перспективі – розвиток фахової майстерності.
Основні завдання «Школи становлення молодого вчителя»: поглиблення знань з теорії та методики навчання й виховання, сприяння оволодінню молодими вчителями основних нормативних документів, вивчення й використання на практиці сучасних досягнень психолого-педагогічної науки та передового педагогічного досвіду, розвиток ініціативи й творчості, новаторських пошуків вчителів.
Основні напрямки роботи «Школи становлення молодого вчителя»:
· розширити сферу знань учителів із психолого-педагогічних основ уроку;
· ознайомити їх з елементами педагогічної техніки, опанування якої дасть змогу усвідомленню здійснювати відбір необхідних і найбільш доцільних прийомів роботи учнів на уроках;
· створити для вчителів таке середовище. В якому їм би хотілося творити.
Протягом 2011-2012 навчального року робота «Школи становлення молодого вчителя» була направлена на реалізацію наступних задач: оволодіння молодими вчителями основних нормативних документів про школу; аналізу проблем, які ставились перед вчителями в зв’язку з переходом школи на одинадцятирічний термін навчання і реалізацію Державних стандартів; знайомству з методичною літературою, кращим досвідом вчителів країни, області та міста.
У 2011-2012 навчальному році у «Школі становлення молодого вчителя» з молодими вчителями проводилися як теоретичні заняття, так і семінари-практикуми. Тематика занять була різноманітною, цікавою і корисною для молодих вчителів. Ці заняття допомогли молодим вчителям у професійній адаптації.
В 2012-2013 навчальному році педагогічний колектив нашої школи поповнився ще молодими спеціалістами. Тому робота школи молодого вчителя буде включати питання як першого року навчання з молодими спеціалістами, так і другого (відповідно до перспективного плану роботи школи).
Робота «Школи становлення молодого вчителя» у 2012-2013 навчальному році буде направлена на:
· адаптація молодих спеціалістів в учительському та учнівському колективах школи;
· попередження найбільш серйозних недоліків у професійній діяльності молодих вчителів за наслідками результатів моніторингу;
· удосконалення форм, методів і прийомів організації й здійснення навчально-виховної діяльності вчителя;
· підготовка методичних і дидактичних матеріалів (варіанти поурочних планів, планів-конспектів, календарних планів);
· ознайомлення молодих педагогів з новітніми досягненнями в галузі психологічної й педагогічної наук, методики викладання;
· вивчення, опробування активних, інтерактивних методів навчання й виховання;
· вивчення типів та структури сучасного урок, основних принципів навчання, раціонального застосування методів навчання; вивчення вимог щодо оформлення шкільної документації.
Організаційно-методична робота здійснюється за такими напрямками:
· робота з адміністрацією навчального закладу;
· робота з наставниками молоді;
· робота з учителями-стажистами;
· робота з молодими педагогами (1-3 роки педагогічного стажу).