Положення про школу молодого вчителя
1.Загальні положення
Школа
молодого педагога є складовою частиною системи підвищення кваліфікації вчителів
і об’єднує вчителів з вищою та середньою спеціальною освітою, що мають стаж
менше 3 років і кваліфікаційну категорію "спеціаліст”.Школа молодого педагога –
це постійно діюче професійне об’єднання педагогів, створене за ініціативою
інформаційно-методичного центру (методичного кабінету).
2. Мета і завдання
Мета: Формування у молодих педагогів високих професійних ідеалів, потреб в постійному саморозвитку і самовдосконаленні.
Завдання школи:
● задовольняти потреби молодих педагогів у неперервній освіті і надавати допомогу у подоланні різних утруднень;
● сприяти формуванню індивідуального стилю творчої діяльності педагогів;
● допомагати
молодим вчителям впроваджувати сучасні підходи і передові педагогічні
технології у навчально-виховний процес.
3. Функції і обов’язки
3.1. Організація групових занять для молодих педагогів, проведення практичних семінарських занять, науково-практичних конференцій, заслуховування звітів слухачів школи молодого педагога з питань організації навчальної діяльності і професійної освіти.
3.2. Організація вивчення професійних потреб молодих педагогів, допомога в самовдосконаленні.
3.3. Організація роботи щодо вивчення передового педагогічного досвіду в освітніх
закладах.
4.Права слухачів школи молодого педагога
● брати участь у конференціях, творчих і педагогічних майстернях;
● використовувати матеріальну базу школи для самоосвіти;
● одержувати консультативну допомогу від педагога-наставника;
● підвищувати свою кваліфікацію.
5.Відповідальність
Учасники і керівник школи молодого педагога несуть відповідальність за виконання поставлених перед ними завдань, функцій і обов’язків.
6. Управління школою молодого педагога
Для організації роботи школи молодого вчителя призначається керівник із числа досвідчених педагогів, що мають вищу кваліфікаційну категорію чи педагогічні звання. В річний план роботи включаються графік проведення занять, відкритих уроків з певної тематики. Протягом навчального року проводиться не менше 4 занять школи молодого педагога, практичні семінари.
До основних форм роботи з молодими педагогам відносяться:
● круглі столи, семінари з науково-методичних питань, творчі звіти вчителів;
● відкриті уроки і позакласні заходи;
● лекції, повідомлення і дискусії з методики викладання предмету і виховання;
● рольові та ділові ігри, моделювання навчальних занять, тренінги тощо;
● вивчення передового педагогічного досвіду.
7. Діловодство
● положення про школу молодого вчителя;
● план роботи;
● методичні рекомендації.