Соціалізація дитини у світі екранних медіа
Медіа:
Мультимедійні комп'ютерні системи. Інтернет
Телебачення, кінематограф, відео
Звукові засоби масової інформації
Друковані засоби масової інформації
Медіа-культура — сукупність інформаційно-комунікаційних засобів, що функціонують у суспільстві, знакових систем, елементів культури комунікації, пошуку, збирання, виробництва і передачі інформації, а також культури її сприймання соціальними групами та соціумом у цілому.
На особистісному рівні медіа-культура означає здатність людини ефективно взаємодіяти з мас-медіа, адекватно поводитися в інформаційному середовищі.
Обґрунтування вибору проблеми :
Навчальна інформація, яка передається підліткові у школі, займає в загальному інформаційному потоці дедалі менше місця на противагу інформації, що надходить йому по медійних каналах. При цьому вплив цієї інформації ні батьки, ні вчителі практично не коригують і не враховують.
Мета проекту – формування медіакультури особистості через формування медіаосвітніх умінь, розширення медіаосвітніх знань та умінь батьків
Завдання проекту:
Учасники проекту – учні 5-7 класів, класні керівники, батьки.
Організатори проекту – Кирик І.Є.- заступник директора з навчально-виховної роботи, Тихонова Н.І., заступник директора з виховної роботи, Шупарська Л.В.- педагог- організатор, Сукманюк Т.В. – психолог, Косюк Л.С. –соціальний педагог, вчителі української мови; Голованчук Катерина- мер шкільного містечка, управління правового та інформаційного забезпечення.
Очікуваний результат :
1. Сформований компетентний медіаспоживач, який має навички користування медіазасобами;
2. Сформовані та вдосконаленні медіаосвітні вміння та знання вчителів і батьків для допомоги та корекції дітям.