Орієнтовна схема аналізу уроку молодим вчителем
1. Клас___________________________
2. Предмет: _______________________
3. Тема уроку:_____________________
4. Мета (триєдина) уроку:___________
5. Тип, вид уроку:___________________
6. Чи відповідали зміст уроку, методи навчання, форми організації діяльності учнів меті уроку?
7. Які методи і прийоми навчання використав учитель на уроці?
8. Які дидактичні завдання простежені на окремих етапах уроку, чи пов’язані вони із загальною метою уроку?
9. Які форми роботи з учнями використав учитель на уроці?
10. Чи спостерігалася на уроці індивідуалізація або диференціація навчання? У чому вони виявилися?
11. Чи побачили ви на уроці прийоми, які б допомагали учневі самому здобувати знання, чи використано на уроці алгоритми, пам’ятки, схеми, опорні конспекти?
12. Чи використовував учитель на уроці інноваційні педагогічні технології?
13. Чи було підбито підсумок уроку? Як?
14. Що нового для себе ви взяли з уроку? Чи збагатився ваш методичний багаж?
15. Що ви порадили вчителю для вдосконалення уроку?