Основні завдання роботи
- Підвищення якості освітніх послуг шляхом:
- забезпечення оптимальних умов для здобуття якісної освіти учнів,
- орієнтація навчально-виховного процесу на діяльнісний аспект освіти, спрямований на формування компетентної особистості, підвищення зацікавленості учнів у набутті життєвих компетенцій;
- підготовка випускників до зовнішнього незалежного оцінювання;
- моделі корекційно-аналітичної діяльності за результатами моніторингу якості освіти.
- Виховання у дітей цілісної системи цінностей і духовних пріоритетів, плекання патріотів через:
- формування національної самосвідомості, вміння осмислювати моральні та культурні цінності, історію, звичаї, які мотивуються любов’ю, вірою, усвідомленням відповідальності перед нацією;
- розвиток виховної системи закладу на основі принципів «Школи соціального партнерства»,
- створення дієвого механізму виховання дітей з девіантною поведінкою, важковиховуючих, дітей пільгових категорій через залучення їх до роботи у проекті «Арт-терапія».
- формування медіа культури учасників навчально-виховного процесу через реалізацію проекту «Громадський медіа клуб».
- Створення умов для розвитку обдарованих та здібних учнів через:
- налагодження чіткої системи виявлення, розвитку та підтримки творчих та інтелектуальних здібностей учнів;
- діяльність філії МАН, координаційних пунктів всеукраїнських, міжнародних конкурсів, олімпіад, турнірів;
- укладання договорів про співпрацю із позашкільними установами та закладами культури;
- реалізацію проекту «Розвиток дослідницького мислення» (за технологією ТВДЗ)
- Формування здорового способу життя через освіту шляхом:
- створення безбар’єрного середовища, умов для інклюзивного та інтегрованого навчання дітей з особливими потребами через реалізацію програми «Інклюзивне навчання та виховання дітей в умовах ЗНЗ » на 2012 – 2013 н.р.
- використання здоровозберігаючих технологій;
- дотримання режиму рухової активності;
- організації збалансованого харчування;
- створення емоційної сприятливої атмосфери навчання на основі системи співробітництва;
- формування в учнів та батьків усвідомлення цінності здоров’я;
- посилення психологічного супроводу навчального процесу, проведення індивідуальної та групової роботи, спрямованої на корекцію та розвиток ціннісних орієнтацій учнів.
- Забезпечення системного підвищення кваліфікації педпрацівників з питань:
- застосування сучасних інформаційних технологій у навчальному процесі;
- нових підходів до оцінювання навчальних досягнень учнів;
- науково-методичного супроводу чергового етапу переходу школи на новий зміст навчання
- План виховної роботи на 2 семестр ЗАВАНТАЖИТИ
- Перший урок для класного керівника (1.09.2013) ЗАВАНТАЖИТИ
- План виховної роботи на 1 семестр ЗАВАНТАЖИТИ
Для першого уроку 2014-2015 навч. року
ПЕРШИЙ КЛАС
Джерело: http://www.yrok.net.ua/load/rozrobki_urokiv/pershij_urok_1_veresnja/pershij_raz_u_pershij_klas_urok_podorozh/52-1-0-2141