Схема соціальних зв’язків у системі
«Школи соціального партнерства»
Напрямки застосування соціальних зв’язків:
Технології соціалізації учнів, учнівське самоврядування
КТС: «День селища», «День школи», «Музей селища», Етнографічний музей» тощо
Програми та проекти партнерства із позашкільними установами, навчальними закладами, ЗМІ, ГО, підприємствами
Концепція
Затверджено рішенням
педради № 7 від 30.08.2006р.
Директор школи А.Л.Кузема
КОНЦЕПЦІЯ
„Школи соціального партнерства”
Кам’янець-Подільської загальноосвітньої школи
І-ІІІ ступенів № 6
Ми знаємо: перетворення, що відбуваються в Україні, покликані створити умови для активного і тісного співробітництва органів державної влади, місцевого самоврядування, підприємців і населення у виробленні та здійсненні узгодженої соціально-економічної політики на засадах врахування спільних інтересів, відмови від конфронтації та насильства.
Нині у структурах влади, у засобах масової інформації і серед громадян дедалі частіше можна почути розмови про соціальне партнерство як про підґрунтя майбутнього благополучного і відносно безконфліктного існування українського народу.
Серед західних вчених існує думка, що підняттю Європи з руїн після Другої світової війни сприяли три головні чинники: ринкова конкуренція, державне регулювання і соціальне партнерство. В Україні поки що ці чинники не працюють, тому перспективи кризового і конфронтаційного розвитку досить реальні.
Партнерство – особливий вид відносин, при котрому люди чи організації об’єднують свої ресурси для виконання певної діяльності (коли потрібно зробити справу, яку неможливо виконати самостійно).
Соціальне партнерство може виявитись саме тією ланкою, завдяки активізації якої уможливиться визначення всіх сприятливих перспектив загальноосвітнього навчального закладу.
Соціальне партнерство найчастіше визначають як систему інститутів, механізмів і процедур, покликаних підтримувати баланс інтересів сторін, що беруть участь у переговорах про зайнятість, оплату і умови праці та сприяють досягненню взаємоприйнятного для них компромісу для реалізації як корпоративних, так і загальносоціальних цілей.
Ми хочемо: щоб наша школа стала в нашій громаді острівцем людяності і любові, творчості і постійного пошуку, щоб її випускники на все життя засвоїли: якщо хочеш стати щасливим, то слідуй золотому правилу: чини з людьми так, як хочеш, щоб чинили з тобою.
В Україні буде утверджуватися правова держава, у якій людина повинна знати і вміти відстоювати свої права.
В Україні буде зміцнюватися вільне суспільство, у якому кожен громадянин повинен уміти приймати самостійні рішення, уміти і нести відповідальність за свій вибір.
В Україні буде розвиватися соціально-зорієнтоване ринкове господарство. Тож ще у школі необхідно пробуджувати ініціативу, підприємливість, потяг до самостійної активності в поєднані із духом соціальної справедливості.
Ми опираємося на низку ідей, на яких ґрунтується концепція розвитку «Школи соціального партнерства»:
Ми ініціюємо власним прикладом громадсько-педагогічний рух, гаслом якого стали слова: «Кожній школі замість порядкового номера та уніфікованих навчальних планів – своє ім’я, своє неповторне обличчя, свою філософію освіти та власну концепцію розвитку».
Метою школи є створення атмосфери турботи і підтримки учнів силами всієї громади, яка б сприяла розвитку їхніх можливостей, задовольняла їхні інтелектуальні, емоційні й соціальні потреби.
Загальне завдання: готувати дитину до життя в суспільстві засобами самого суспільства.
Принципи «Школи соціального партнерства»:
Ми усвідомлюємо, що
в початковій школі дитині найбільше потрібна спільна турбота батьків і школи, тому – «Школа-родина»;
в старшій школі – постійна підтримка і наставництво фахівців, тому – «Школа Гайденс».
У нас діє батьківський комітет, учнівський комітет, благодійна організація «Берегиня», центр здоров’я, Європейський клуб.
Спільними зусиллями збудуємо майбутнє!